maandag 18 mei 2009

Een nieuwe fotostudio via eBay


Ik heb een complete fotostudio op eBay gewonnen. Na weken van voorbereiding, en het volgen van mijn eigen eBay Tips voor Beginners, ben ik nu de gelukkige eigenaar van het volgende:

Aurora XXL- Studioset Camray 300/300/300

De normale verkoopprijs ligt rond de 2000 euro en de beste prijs ooit op eBay was ongeveer 1000 euro. Wel, door al mijn tips in praktijk te brengen (en met een beetje geluk dat er niemand online was op Paasmaandag) heb ik alles kunnen kopen voor minder dan 600 euro.

Eerst wilden ze mij 200 euro transportkosten aanrekenen, maar ik belde hen en nu kost het slechts 40 euro

Wat krijg ik voor die 600 euro:

3x Aurora Camray C-300 Studioflitsen
1x Aurora Fusion Softbox, 60x80cm
1x Aurora Strip Softbox, 70x150cm
2x Aurora Speedring met Adapter Camray
3x WT-806 tripods AIR, 285cm
1x Aurora Studiotas
1x Aurora achtergrondreflector
1x Aurora difusor
en een heleboel extra stukken zoals reservelampen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten