donderdag 4 juni 2009

Opdracht: 7 Hoofdzonden en Deugden

Ik heb mezelf een fotografische uitdaging gesteld: maak een serie van 7 foto's met als thema de 7 Hoofdzonden en de 7 Deugden.

Ik ben dus op zoek naar 7 verschillende modellen, 7 verschillende kleuren, 7 verschillende omgevingen. Ik ben al begonnen met Asia en Ine, maar ben nog steeds op zoek naar andere modellen (zowel mannelijk als vrouwelijk) die op basis van TFCD willen meehelpen. Als je geïnteresseerd bent, laat dan maar iets weten.

Sommige van mijn foto's staan op mijn speciale deviantart Account : A Sinner & Saint

The Sins:
1 Lust (Latin, luxuria)
2 Gluttony (Latin, gula)
3 Greed (Latin, avaritia)
4 Sloth (Latin, acedia)
5 Wrath (Latin, ira)
6 Envy (Latin, invidia)
7 Pride (Latin, superbia)

More info : http://en.wikipedia.org/wiki/7_deadly_sins

Geen opmerkingen:

Een reactie posten