dinsdag 23 juni 2009

Paint Shop Pro X2 Ultimate

Ik ben een grote fan van Paint Shop Pro, een fotobewerkingsprogramma dat eenvoudiger is dan Photoshop en maar liefst 5 keer goedkoper is. Natuurlijk zijn er heel wat mensen die Photoshop illegaal downloaden, en voor hen maakt het dan niet uit dat PSP goedkoper is, maar als je zoals ik liever het originele produkt wenst en daar 59 € voor over hebt, dan is Paint Shop Pro een degelijk alternatief voor iedereen die op een professionele manier wil werken met fotobewerking

Een greep uit al het lekkers dat je voor 59€ (upgrade) of 89€ (nieuwe versie) krijgt : Corel® Paint Shop Pro® Photo X2 Ultimate koppelt gebruiksgemak aan professionele kracht. U kunt de helderheid, kleur en oneffenheden, zoals rode ogen, in uw foto's in een paar klikken corrigeren of gereedschappen voor precisiebewerking gebruiken om de foto's te verkrijgen die u vol trots zult delen. Bij de Ultimate-editie krijgt u waardevolle extra's, zoals software voor het herstellen van media, een pakket met creatieve inhoud, Corel® Painter™ Photo Essentials 4 (Engelstalig) en een Toshiba-flashdrive van 2 GB.

Ik zou niet meer zonder mijn Paintshoppro kunnen werken. Eerst had ik versie 8, dan XI en nu dus X2.

Conclusie : Adobe Photoshop is ongeveer zes keer duurder, maar ook zes keer ingewikkelder... en u hoeft echt niet zes keer slimmer te zijn om te weten welk product u moet kiezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten